Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетине караштуу Жер ресурстары, кадастр, геодезия жана картография боюнча мамлекеттик агенттиктин Кочкор филиалы ваканттык бош кызмат орундарга кайрадан сынак жарыялайт
Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адис – 1 бирдик.
Квалификациялык талаптар:
Жогорку жана атайын орто билими: жерге жайгаштыруу жана кадастр, архитектура жана шаар куруу, юриспруденция (юрист) билими бар
- Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адис өз ишинде төмөнкүлөрдү жетекчиликке алат:
— кыймылсыз мүлккө укуктарды жана укуктарды чектөөнү жана аны менен болгон бүтүмдөрдү каттоого, жер участогуна укук белгилөөчү документтерди берүүгө, кыймылсыз мүлк объекттерин техникалык кароодон өткөрүүнүн тартибине байланышкан маселелерди жөнгө салуучу Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары;
— жогору турган уюмдардын буйруктары жана көрсөтмөлөрү;
— Кыргыз Республикасынын Айыл чарба министрлигине караштуу Жер ресурстары кызматы жөнүндө жобону жана Филиал жөнүндө жобону;
— эмгек тартиби;
— бул кызматтык сүрөттөмө.
- Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адис төмөнкүлөрдү билүүгө тийиш:
— кыймылсыз мүлккө укуктарды жана укуктарды чектөөнү жана аны менен болгон бүтүмдөрдү каттоого, жер участогуна укук белгилөөчү документтерди берүүгө, кыймылсыз мүлк объекттерин техникалык кароодон өткөрүүнүн тартибине байланышкан маселелерди жөнгө салуучу Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары;
— Кыргыз Республикасынын административдик, жарандык, жарандык процесстик, жазык-процесстик, жер, турак-жай, үй-бүлөлүк, эмгек мыйзамдары кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө.
— Кыргыз Республикасынын коррупцияга каршы мыйзамдары жана башка ченемдик укуктук актылары;
— мамлекеттик жер кадастрын жана кыймылсыз мүлктүн, ага болгон укуктардын жана аны менен болгон бүтүмдөрдүн бирдиктүү мамлекеттик реестрин жүргүзүүнүн түзүмү, курамы жана технологиясы;
— жер кадастрынын, картографиянын негиздери, индекстелген карталарды жүргүзүүнүн принциптери жана кыймылсыз мүлк бирдиктерине идентификациялык коддорду ыйгаруу;
— компьютердик техниканы, байланыш жана байланыш каражаттарын пайдалануу эрежелерин;
— эмгекти коргоо жана өрт коопсуздугунун эрежелери жана ченемдери.
— кыймылсыз мүлккө укуктарды мамлекеттик каттоо системасынын кызматкерлеринин этикасы жана жүрүм-турум эрежелери;
— кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана расмий тил.
- Функциялар
Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адиске төмөнкү функциялар жүктөлөт:
— филиал тарабынан көрсөтүлүүчү мамлекеттик кызматтарды көрсөтүүгө арыздарды жана документтерди кабыл алуу;
— өзүнүн компетенциясынын чегинде консультациялык кызматтарды көрсөтүү;
— арыз берүүчүлөргө документтерди берүү;
— кыймылсыз мүлккө укуктардын бирдиктүү мамлекеттик реестринен маалыматтарды жана документтерди белгиленген тартипте берүү;
III. Кызматтык милдеттери
Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адис өзүнө жүктөлгөн функцияларды аткаруу үчүн төмөнкү милдеттерди аткарат:
— арыз берген адамдын инсандыгын ырастоочу документке ылайык келишин текшерет;
— өкүлдүн арыз берүүгө ыйгарым укуктарынын мыйзамдуулугун текшерет;
— берилген документтердин белгиленген талаптарга ылайык келишин текшерет.
— Филиал көрсөткөн мамлекеттик кызматтарды төлөө үчүн документти берет;
— белгиленген тартипте арызды жана берилген документтерди каттайт;
— арыздын туура толтурулганын текшерет жана кабыл алынган күнүн, убактысын, арыздын катар номерин жана төлөм документинин номерин киргизет, эгерде жарандын жеке идентификациялык номери бар болсо, милдеттүү түрдө тиешелүү графаны толтуруу керек. арызда;
— белгиленген форма боюнча арыздын жана документтердин кабыл алынгандыгы жөнүндө арыз ээлерине тил кат берет жана байланыш телефонун (бар болсо) жазат;
— жеке жана юридикалык жактардан мамлекеттик кызматтарды көрсөтүү үчүн зарыл болгон маалыматтарды жана документтерди белгиленген тартипте суроо;
— арызды тиркелген документтери менен Филиалдын тиешелүү түзүмдүк бөлүмүнө өткөрүп берет;
— документтердин толук эмес пакетин алгандан кийин документтерди кабыл алат жана арыз ээсине жетишпеген документтерди берүүнүн зарылдыгы жөнүндө билдирет;
— белгиленген тартипте арыздарды жана документтерди кабыл алуудан баш тартат;
— мамлекеттик каттоонун негизги документтерин (Укуктарды, укуктардын түйшүктөрүн (чектөөлөрүн) каттоого арыздарды кабыл алуу жана каттоодон өткөндөн кийин документтерди берүү журналы) жүргүзөт;
— белгиленген тартипте онлайн режиминде арыздарды жана документтерди кабыл алат жана берет;
— Филиал тарабынан даярдалган документтерди (каттоо үчүн берилген документтер, укук белгилөөчү документ, ENI техникалык паспорту, күбөлүктөрдү, көчүрмөлөрдү ж.б.) берет;
— бул укукка шек келтирген адамдан талаштуу укукту каттоону токтото туруу жөнүндө арызды кабыл алат;
— арыз ээсине кыймылсыз мүлккө укуктарды же аны менен болгон бүтүмдөрдү мамлекеттик каттоодон баш тартуу жөнүндө билдирүүлөрдү берет/жөнөт;
Сынакка катышуу үчүн талап кылынуучу документтер:
— Арызы, кадрларды каттоо баракчасы, резюме, өмүр баян, сүрөтү 3х4 – 3 даана;
— Паспорттун көчүрмөсу (паспорттун же ким экендигин тастыктаган документтин түп нускасы сынакка документтерди тапшырган учурда, ошондой эле тестирлөө этабында көрсөтүлөт);
— Керектүү кесиптик билимин, эмгек стажын жана квалификациясын ырастаган документтери, эмгек стажын жана квалификациясынын ырастаган документтери (эмгек китепчесинин, билими, квалификациясын жогорулаткандыгы, илимий даража же илимий наам берилгендиги жөнүндө документтеринин көчүрмөлөрү нотариустан же иштеген жериндеги персоналды башкаруу кызматы тарабынан күбөлөндүрүлөт);
— Соттолбогондугу жөнундө маалымкат
Сынакка катышуу үчүн документтерди 2025- жылдын 05-сентябрынан баштап баштап, 2025- жылдын 18-сентябрына чейин саат 17:30 га чейин, Кочкор филиалынын кабылдамасына тапшыруунуздар керек.
Дареги: Кочкор району, Кочкор айылы , С.Алиев көч., №22 Телефон: 0 3535 5-10-23