Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетине караштуу Жер ресурстары, кадастр, геодезия жана картография боюнча мамлекеттик агенттиктин Таш-Көмүр филиалы кыймылсыз мүлккө укуктарды жана чектөөлөрдү каттоо боюнча жетектөөчү адистин бош кызмат ордун ээлөөгө ачык конкурс жарыялайт – 1 бирдик.
Квалификациялык талаптар:
- Билими – жогорку юридикалык, жерге жайгаштыруу, жер кадастрын жүргүзүү жана кыймылсыз мүлктү башкаруу жаатындагы жогорку.
- Кыймылсыз мүлккө укуктарды каттоо, жерге жайгаштыруу жана жер кадастры системасында 1 жылдан кем эмес, же кесиби боюнча 3 жылдан кем эмес иш стажы.
- Мамлекеттикжана расмийтилдердибилүү.
- Компьютерди жана оргтехниканы, керектүү программалык продуктуларды (КЖБ, КЖБ ж.б.) билүү.
- Кыргыз Республикасынын Конституциясын, Кыргыз Республикасынын жер, жарандык ж.б. мыйзамдарын билүүсү.
Кызматтык милдеттери:
– Кыймылсыз мүлккө укуктарды жана укуктарга чектөөлөрдү жана аны менен болгон бүтүмдөрдү мамлекеттик каттоону ишке ашыруу үчүн берилген документтерди белгиленген тартипте кабыл алат;
– каттоо иш-аракеттерин каттоо, токтото туруу же аткаруудан баш тартуу жөнүндө чечим кабыл алат;
– кыймылсыз мүлккө укуктардын келип чыгышын, өтүшүн, токтотулушун, чектөөлөрдүн (оорчулуктардын) мамлекеттик каттоону жүргүзөт;
– кыймылсыз мүлк бирдигине чектөөлөрдүн болушун, жоктугун текшерет;
– ыйгарым укуктуу органдар тарабынан коюлган чектөөлөрдүн (санкциялык тизмелер, алдын алуучу чаралар, камакка алуу, каттоо иш-аракеттерин жүзөгө ашырууга тыюу салуу ж. б.) жоктугуна карата укукту каттоого арыз берген адамдын жеке маалыматтарын текшерет;
– кыймылсыз мүлк бирдигинин каттоо карточкасына жана башка документтерине кыймылсыз мүлккө укуктардын пайда болушу, өтүшү, токтотулушу жөнүндө жазууларды киргизет;
– каттоо делолоруна, анын ичинде электрондук архивге документтерди киргизет, каттоо делосунда камтылган документтердин тизимине жазууларды киргизет;
– кыймылсыз мүлккө укуктардын бирдиктүү мамлекеттик реестриндеги маалыматтарды жана документтерди белгиленген тартипте берет;
– кыймылсыз мүлккө укуктарды мамлекеттик каттоодо кетирилген каталарды мыйзамдарда белгиленген тартипте оңдойт;
– каттоо иш-аракеттерин жүргүзүү үчүн зарыл болгон маалыматтарды жана документтерди жеке жана юридикалык жактардан белгиленген тартипте талап кылат;
– мыйзамдарда белгиленген учурларда жана тартипте кыймылсыз мүлктүн мүнөздөмөлөрүн текшерүүнү, мамлекеттик каттоону жүзөгө ашыруу үчүн берилген документтердин аныктыгын экспертизалоону жана кыймылсыз мүлктү техникалык текшерүүнү дайындайт; – кыймылсыз мүлк менен болгон бүтүмдөрдү мамлекеттик каттоо үчүн негиз болуп саналган документтерди текшерет жана күбөлөндүрөт;
– кыймылсыз мүлккө укуктарды, чектөөлөрдү (чектөөлөрдү) мамлекеттик каттоону күбөлөндүрөт;
– каттоо иш-аракеттерин жүргүзүү маселелери боюнча түшүндүрмөлөрдү жана консультацияларды берет;
– ай сайын укуктарды жана укуктарды чектөөлөрдү каттоонун көлөмү жөнүндө отчетторду жана кыймылсыз мүлккө катталган укуктар жана чектөөлөр жөнүндө берилген маалыматтарды иштеп чыгат;
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын сактоо;
– Агенттик филиалынын ишине тиешелүү талаш-тартыштарды кароодо соттук жана башка инстанцияларда Агенттик филиалынын кызыкчылыктарын белгиленген тартипте көрсөтөт жана коргойт;
-Кыргыз Республикасынын Жарандык процесстик кодексинде, Кыргыз Республикасынын Граждандык кодексинде, Кыргыз Республикасынын Жер Кодексинде, Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексинде жана Кыргыз Республикасынын башка ченемдик-укуктук актыларында аныкталган тартипте өзү даярдаган жана бөлүмдүн башчысы жана Агенттиктин филиалынын жетекчилиги менен макулдашылган доо арыздарды, дооматтарды, доолорго каршы пикирлерди, сот актыларына даттанууларды сот органдарына берет;
– филиалдын директоруна кол коюуга берилген буйруктардын, нускамалардын, жоболордун жана укуктук мүнөздөгү башка документтердин долбоорлорунун мыйзамдарга ылайык келишин текшерет. Ылайык келбегендиги аныкталса, тиешелүү маселени мыйзамдуу чечүү боюнча сунуш киргизет;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон квалификациянын деңгээлин сактайт.
Конкурска катышуу үчүн керектүү документтер:
* өздүк арыз, кадрларды эсепке алуу боюнча өздүк баракча, 3 х4 см сүрөт;
* жыйынтык (резюме);
* билими тууралуу дипломдун көчүрмөсү (нотариалдык жактан күбөлөндүрүлгөн);
* эмгек китепчесинин көчүрмөсү (нотариалдык жактан күбөлөндүрүлгөн);
* КРнын ИИМинен соттолбогондугу тууралуу маалым кат;
* өмүр баян (кол менен);
* паспорттун же инсандыгын ырастоочу документтин көчүрмөсү(паспорттун же инсандыгын ырастоочу документтин түп нускасы конкурска келгенде көрсөтүлөт); аскердик билеттин көчүрмөсү.
* окумуштуулук даража жана окумуштуулук наам ыйгаруу, квалификациясын жогорулатуу тууралуу документтердин көчүрмөлөрү.
Скоросшивателге көктөлгөн документтер 21-октябрь 2024-ж. саат 17:30 чейин Ленин көч., 25 -Таш-Көмүр филиалына, кадрлар бөлүмүнө берилиши керек.
Тел. 03745 5-03-38
Квалификациялык талаптарга жооп берген талапкерлер тестирлөөгө чакырылат. Тесттин датасы, убактысы жана орду жөнүндө кошумча маалымат берилет.