Кыргыз Республикасынын Айыл чарба министрлигине караштуу Жер ресурстары кызматынын Кочкор райондук филиалы документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча бош кызмат ордуна ээлөөгө ачык сынак жарыялайт:
Квалификациялык талаптар:
Укук, жерге жайгаштыруу жана жер кадастры, экономика жана кыймылсыз мүлк башкаруу, юриспруденция (юрист) билими бар, кесиби боюнча 1 жылдан кем эмес иш стажы бар адам.
2. Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адис өз ишинде төмөнкүлөрдү жетекчиликке алат:
— кыймылсыз мүлккө укуктарды жана укуктарды чектөөнү жана аны менен болгон бүтүмдөрдү каттоого, жер участогуна укук белгилөөчү документтерди берүүгө, кыймылсыз мүлк объекттерин техникалык кароодон өткөрүүнүн тартибине байланышкан маселелерди жөнгө салуучу Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары;
— жогору турган уюмдардын буйруктары жана көрсөтмөлөрү;
— Кыргыз Республикасынын Айыл чарба министрлигине караштуу Жер ресурстары кызматы жөнүндө жобону жана Филиал жөнүндө жобону;
— эмгек тартиби;
- бул кызматтык сүрөттөмө.
3. Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адис төмөнкүлөрдү билүүгө тийиш:
— кыймылсыз мүлккө укуктарды жана укуктарды чектөөнү жана аны менен болгон бүтүмдөрдү каттоого, жер участогуна укук белгилөөчү документтерди берүүгө, кыймылсыз мүлк объекттерин техникалык кароодон өткөрүүнүн тартибине байланышкан маселелерди жөнгө салуучу Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары;
— Кыргыз Республикасынын административдик, жарандык, жарандык процесстик, жазык-процесстик, жер, турак-жай, үй-бүлөлүк, эмгек мыйзамдары кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө.
— Кыргыз Республикасынын коррупцияга каршы мыйзамдары жана башка ченемдик укуктук актылары;
— мамлекеттик жер кадастрын жана кыймылсыз мүлктүн, ага болгон укуктардын жана аны менен болгон бүтүмдөрдүн бирдиктүү мамлекеттик реестрин жүргүзүүнүн түзүмү, курамы жана технологиясы;
— жер кадастрынын, картографиянын негиздери, индекстелген карталарды жүргүзүүнүн принциптери жана кыймылсыз мүлк бирдиктерине идентификациялык коддорду ыйгаруу;
— компьютердик техниканы, байланыш жана байланыш каражаттарын пайдалануу эрежелерин;
— эмгекти коргоо жана өрт коопсуздугунун эрежелери жана ченемдери.
— кыймылсыз мүлккө укуктарды мамлекеттик каттоо системасынын кызматкерлеринин этикасы жана жүрүм-турум эрежелери;
- кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана расмий тил.
II. Функциялар
Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адиске төмөнкү функциялар жүктөлөт:
— филиал тарабынан көрсөтүлүүчү мамлекеттик кызматтарды көрсөтүүгө арыздарды жана документтерди кабыл алуу;
— өзүнүн компетенциясынын чегинде консультациялык кызматтарды көрсөтүү;
— арыз берүүчүлөргө документтерди берүү;
— кыймылсыз мүлккө укуктардын бирдиктүү мамлекеттик реестринен маалыматтарды жана документтерди белгиленген тартипте берүү;
III. Кызматтык милдеттери
Документтерди кабыл алуу жана берүү боюнча адис өзүнө жүктөлгөн функцияларды аткаруу үчүн төмөнкү милдеттерди аткарат:
— арыз берген адамдын инсандыгын ырастоочу документке ылайык келишин текшерет;
— өкүлдүн арыз берүүгө ыйгарым укуктарынын мыйзамдуулугун текшерет;
— берилген документтердин белгиленген талаптарга ылайык келишин текшерет.
— Филиал көрсөткөн мамлекеттик кызматтарды төлөө үчүн документти берет;
— белгиленген тартипте арызды жана берилген документтерди каттайт;
— арыздын туура толтурулганын текшерет жана кабыл алынган күнүн, убактысын, арыздын катар номерин жана төлөм документинин номерин киргизет, эгерде жарандын жеке идентификациялык номери бар болсо, милдеттүү түрдө тиешелүү графаны толтуруу керек. арызда;
— белгиленген форма боюнча арыздын жана документтердин кабыл алынгандыгы жөнүндө арыз ээлерине тил кат берет жана байланыш телефонун (бар болсо) жазат;
— жеке жана юридикалык жактардан мамлекеттик кызматтарды көрсөтүү үчүн зарыл болгон маалыматтарды жана документтерди белгиленген тартипте суроо;
— арызды тиркелген документтери менен Филиалдын тиешелүү түзүмдүк бөлүмүнө өткөрүп берет;
— документтердин толук эмес пакетин алгандан кийин документтерди кабыл алат жана арыз ээсине жетишпеген документтерди берүүнүн зарылдыгы жөнүндө билдирет;
— белгиленген тартипте арыздарды жана документтерди кабыл алуудан баш тартат;
— мамлекеттик каттоонун негизги документтерин (Укуктарды, укуктардын түйшүктөрүн (чектөөлөрүн) каттоого арыздарды кабыл алуу жана каттоодон өткөндөн кийин документтерди берүү журналы) жүргүзөт;
— белгиленген тартипте онлайн режиминде арыздарды жана документтерди кабыл алат жана берет;
— Филиал тарабынан даярдалган документтерди (каттоо үчүн берилген документтер, укук белгилөөчү документ, ENI техникалык паспорту, күбөлүктөрдү, көчүрмөлөрдү ж.б.) берет;
— бул укукка шек келтирген адамдан талаштуу укукту каттоону токтото туруу жөнүндө арызды кабыл алат;
— арыз ээсине кыймылсыз мүлккө укуктарды же аны менен болгон бүтүмдөрдү мамлекеттик каттоодон баш тартуу жөнүндө билдирүүлөрдү берет/жөнөт;
Сынакка катышуу үчүн керектүү документтер:
— өздүк арыз, өздүк эсепке алуу баракчасы, 3x4 см өлчөмүндөгү сүрөт;
- жыйынтыктоо;
— билими жөнүндө дипломдун көчүрмөсү (нотариалдык жактан күбөлөндүрүлгөн);
— эмгек китепчесинин көчүрмөсү (нотариалдык жактан күбөлөндүрүлгөн);
— Кыргыз Республикасынын Ички иштер министрлигинен соттолбогондугу жөнүндө маалымкат;
-медициналык справка – форма 086;
— автобиография (акыркы билек жазуулар);
— билими жөнүндө дипломдун көчүрмөсү (нотариалдык жактан күбөлөндүрүлгөн);
— аскердик билеттин көчүрмөсү (нотариалдык күбөлөндүрүлгөн);
— илимий даража жана илимий наам ыйгарылгандыгын, квалификациясын жогорулатууну ырастоочу документтердин көчүрмөсү. (нотариалдык жактан күбөлөндүрүлгөн);
— паспорттун же инсандыгын ырастоочу документтин көчүрмөсү (паспорттун түп нускасы же конкурска келгенде өздүгүн тастыктаган документ).
Сынакка катышуу үчүн документтер 2024-жылдын 25-январынан 29-февралына чейин Кочкор райондук филиалына тапшыруу керек.
Кочкор айылы,С.Алиева көчөсү №22
телефон: +996(3535)5-11-75, 0702877836
________________________________________
1,343